Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα παραίτηση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα παραίτηση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

ΣΑΛΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ - ΒΟΜΒΑ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ: ΥΠΟΘΕΣΗ ΙΕΡΟΝΥΜΟΣ: 5 Αποκαλύψεις αρκούν για να γίνει άμεσα η παραίτηση του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου.

Παρακάτω παραθέτουμε τους λόγους-Στοιχεία-Ντοκουμέντα και ζητάμε άμεσα την απομάκρυνσή του από το ιερό αξίωμα του Αρχιεπισκόπου αφού το ξευτιλίζει, το εκμεταλλεύεται για σκοπούς που γνωρίζουν πολύ καλά τα αφεντικά του.

ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ....

Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

Η "σημειολογία" της παραίτησης του Πάπα

Παραιτήθηκε  ο Πάπας  Βενέδικτος ο  16ος  και  "έχασε η Βενετιά βελόνι" θα πουν (και  δικαίως) οι περισσότεροι  Έλληνες.

Ο σημερινός  Έλληνας   που  δεν γνωρίζει τι  ρόλο έχει παίξει στην  παγκόσμια ιστορία  ο  παπισμός  και οι  πάπες,  δεν αγωνιά  να ακούσει  το  "Habemus Papam", η να δεί  τον άσπρο καπνό  απο την  καμινάδα  του Βατικανού, αλλά  για  το πως  θα τα βγάλει πέρα  με  τους "λυκόμορφους φορολογητές"  της τρικομματικής κατοχικής κυβέρνησης
.

Εδώ  δεν έχει αποφασίσει ακόμα αν θα πορευτεί  σαν "νεοραγιάς"  ή σαν "μπουρλοτιέρης"  για  να ζήσει ,και  θα νοιαστεί  για το αν  ο τελευταίος  πάπας  παραιτήθηκε  το 1415;

Όπως και  νά ΄χει  το πράγμα ,η  δική μας εκτίμηση  είναι  ότι   εν όψει  παγκόσμιων  "εξελίξεων"   τα  επιτελεία  της Νέας  Εποχής και  της  νεώτερης  Νέας Τάξης Πραγμάτων,  θέλουν στην  θέση του  πάπα  κάποιον   βιολογικά  ικανό ο οποίος   θα μπορεί να ανταπεξέλθει  στο  "ιεραποστολικό"  έργο  που θα  του αναθέσει  η  επερχόμενη   "παγκόσμια κυβέρνηση".

Μία "κυβέρνηση"  για την  αναγκαιότητα  της οποίας  έχουν μιλήσει  ειδικά  τα τελευταία  χρόνια  δεκάδες  ηγέτες  ισχυρών  ή  υπο κατάργηση  εθνών - κρατών, πολιτικοί , γραμματείς  και φαρισαίοι  διεθνών  οργανισμών, ολιγάρχες  και κάθε  είδους πτωματοφάγο  αρπακτικό  του "οικουμενισμού" της  Νέας  Εποχής.

Για αυτήν δηλαδή που μίλησε  και  ο ..παραιτηθείς  Πάπας   τον Δεκέμβριο  του 2012  στο "Συμβούλιο Δικαιοσύνης και Ειρήνης του Βατικανού",  τονίζοντας  μάλιστα την  ανάγκη «δόμησης μιας παγκόσμιας κοινότητας, με την ανάλογη εξουσία, που θα υπηρετεί το κοινό συμφέρον της οικογένειας του ανθρώπου».
Όμως   το "κοινό συμφέρον"  δεν  είναι  ακριβώς  "κοινό". 


Ας δούμε το γιατί.